До уваги учнів 5-х класів та їхніх батьків!
Загальні
критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів,
які
здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту
базової
середньої освіти
Рівні результатів навчання |
Бал |
Загальна
характеристика |
І.
Початковий |
1 |
Учень/учениця
розрізняє об'єкти вивчення |
2 |
Учень/учениця
відтворює незначну частину навчального матеріалу,
має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення |
|
3 |
Учень/учениця
відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою
вчителя виконує елементарні завдання |
|
ІІ.
Середній |
4 |
Учень/учениця
з допомогою вчителя відтворює основний навчальний
матеріал, повторює за зразком певну операцію, дію |
5 |
Учень/учениця
відтворює основний навчальний матеріал, з помилками
й неточностями,
дає визначення понять, формулює правило |
|
6 |
Учень/учениця
виявляє знання й розуміння основних положень навчального
матеріалу; відповідає правильно, але недостатньо осмислено;
застосовує знання при виконанні завдань за зразком |
|
ІІІ.
Достатній |
7 |
Учень/учениця
правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні
теорії і факти, наводить окремі власні приклади на
підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні
дії |
8 |
Учень/учениця
має достатні знання, застосовує вивчений матеріал
у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати
найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами,
робити висновки, загалом контролює власну діяльність; відповіді
логічні, хоч і мають неточності |
|
9 |
Учень/учениця
добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання
в стандартних ситуаціях, аналізує й систематизує інформацію,
використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією |
|
ІV.
Високий |
10 |
Учень/учениця
має повні, глибокі знання, використовує їх у практичній
діяльності, робить висновки, узагальнення |
11 |
Учень/учениця
має гнучкі знання в межах вимог навчальних програм,
аргументовано використовує їх у різних ситуаціях,
знаходить інформацію та аналізує її, ставить і розв'язує проблеми |
|
12 |
Учень/учениця
має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог
навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та
нестандартних ситуаціях; самостійно аналізує, оцінює,
узагальнює опанований матеріал, самостійно користується
джерелами інформації, приймає обґрунтовані рішення |
Немає коментарів:
Дописати коментар